četrtek, 5. oktober 2017

1. DAN
Sreda, 4. oktober 2017

Idrija-Jesenice-Regensburg

Želja, da obiščemo Lavro in Jacka v Nemčiji, nas je prepričala, da smo začeli delati plan potovanja. Minilo je že leto in pol, ko se nismo videli. Jack je bil bolan in našega prihoda v Nemčijo ni dočakal. Ostal pa nam je lep spomin na njegove vragolije, trmo.  Odhod v Nemčijo se nam je zaradi nezgode šoferja premaknil kar za 14 dni.  V tem času se je porodila misel, da bi naredili še skok na Nizozemsko. Nizozemsko sva že obiskala z agencijo, kjer smo si ogledali Amsterdam, Rotterdam, Haag, Scheveningen, Volendam, Edam, Marken, Zaansche Schans, Keukenhof...

Ko smo imeli vse pripravljeno, v bistvu sva samo dva člana posadke in pasja sopotnica (nepogrešljivi družinski član), smo ob 5. uri in 30 minut krenili na pot. Postanek smo naredili na Jesenicah, kjer smo dotankali bencin in kupili avstrijsko vinjeto.

Plačali smo cestnino in se skozi predor Karavanke zapeljali skoraj sami. Ko smo prestopili nemško mejo, pa smo naleteli na kolone kamionov in zgoščen promet. Šele sedaj smo razumeli, zakaj Lavra nazaj v Nemčijo vedno potuje v nedeljo.

P v Regensburgu.

Naš prvi cilj je bilo eno najstarejših mest v Nemčiji Regensburg, ki leži ob sotočju rek Regen in Donave. Tja smo prispeli ob 15. uri. Parkirali smo na velikem parkirišču, kjer smo tudi prespali. Ob prihodu smo si vzeli čas za počitek in kosilo. Potem pa smo se peš odpravili v mesto. Kljub oblačnemu vremenu nam je bilo lepo pohajkovati po srednjeveških ulicah in trgih Regensburga.  Sprehodili smo se čez znameniti kamniti most, si ogledali katedralo, mestno hišo....Obiskali smo najstarejšo "klobasarno" na svetu. Zadišalo nam je po pečenih svinjskih klobasicah, kislem zelju in sladki gorčici.

Kamniti most čez Donavo.

"Klobasarnica"

Katedrala.

Zvečer pred spanjem smo se še enkrat sprehodili po skoraj praznih, osvetljenih ulicah in trgih. Postali smo na kamnitem mostu in se s pogledom na čudovito obarvano nebo poslovili od Regensburga.