četrtek, 19. april 2018

Potepanje po Toskani / Massa Marittima

6. DAN
Sreda, 11. april 2018

Volterra - Monteriggioni - Siena - Abbazia di San Galgano - Massa Marittima (122 km)

Ob 9. uri zjutraj se odpravimo iz Volterre. Med vožnjo po čudoviti pokrajini, na gričku zagledamo Monterrigioni - majhno srednjeveško naselje s stolpi in popolnoma ohranjenim obzidjem.

Čudovita, valovita, razgibana, zelena.

Monterrigioni

Fontana del Pellegrino

Parkiramo blizu, se odžejamo pri Fontani del Pellegrino in po kratkem vzponu vstopimo skozi Porta Romea. Odpre se nam pogled na impresiven srednjeveški trg Piazza di Roma z vodnjakom. Ogledamo si cerkev Santa Maria Assunta in obzidje. Izstopimo in vstopimo skozi Porta di Ponente.

Še enkrat obkrožimo trg, stransko ulico, si ogledamo trgovinice, obstojimo pred muzejem in se skozi Porta Romea vrnemo k AD.

Čakala nas je Siena, naslednja destinacija na našem spisku ogledov.

Siena

Ko smo prispeli v Sieno, nas je GPS kar tako malo vozil naokoli. Trikrat smo se zapeljali po istih ulicah, mimo sejma, avtobusov, parkirišč, turistov. Končno se je le odločil, da smo za prvi vtis videli dovolj in nas popeljal na parkirišče za AD. Navadili smo se že, da je center mesta skoraj vedno oddaljen cca 15 minut. Sprehodili smo se skozi park, čez most in prišli do sejma, ki pa od nas ni zvabil nobene želje po zapravljanju. Rajši smo se prepustili utripu mesta. V Sieni smo že bili, zato smo se ji prepustili zgolj sprehajajoče turistično. Sledili smo tablam, ki so nas vodile na Piazzo del Campo.

Siena Baptistery of San Giovanni

Museo dell'Opera del Duomo

Duomo di Siena

Ustanovitelj Siene naj bi bil Senius, sin Rema, zato je v mestu veliko kipov volkulje, ki je dojila znamenita brata.

Polkrožni trg Piazza del Campo leži v središču mesta, na mestu nekdanjeg foruma. Dvakrat letno se tam odvijajo konjske dirke, imenovane Palio (pallium, palij pomeni prapor z izvezeno podobo device, ki ga dobi zmagovalec dirke).

Piazza del Campo

Palazzo Pubblico, Torre del Mangia

Bili smo lačni, pa smo v bližnji piceriji kupili pico. Posedli smo se na trgu in uživali v opazovanju in pici. Potem smo se sprehodili še po stranskih ulicah.

Še zadnji pogled na Sieno.

Tu v Sieni smo že začeli spreminjati načrtovano pot.  Sprva mišljeno spanje v Sieni je odpadlo, saj smo se odločili, da nadaljujemo v Masso Marittimo. Na poti smo zagledali smerokaze Abbazia di San Galgano, pa smo zavili tja.

Abbazia di San Galgano

V Abbazii di San Galgano se nahaja starodavna opatija, katere ustanovitelj je bil San Galgano, znan tudi pod imenom Galgano Guidotti. Zgradili so jo cistercijanski menihi med letoma 1218 in 1288. Leta 1783 se je zaradi strele zrušil zvonik in večina cerkvenih obokov. Pogled na opatijo brez strehe je poln skrivnosti, mogočnosti, trdnosti, lepote in miru.

Notranjost opatije San Galgano.

San Galgano je bil srednjeveški vitez, ki je živel v Toskani. Legenda pravi, da je San Galgano v svojih zgodnjih letih živel brezobzirno življenje, kasneje pa se je odločil in izbral življenje puščavnika. Svoj meč je kot simbol miru zaril v skalo.

La Rotonda

Meč v kamnu v kapeli Montesiepi.

Po ogledu smo nadaljevali v Masso Marittimo. Vseskozi nas je spremljal rahel dež.