ponedeljek, 18. september 2023

Potep po Albaniji / Ksamil

10. DAN / Nedelja, 17. september 2023

Ksamil

Odločili smo se, da še en dan ostanemo na P Joni. Priznati moram, da sta bila lastnica parkirišča in njen mož kar malce posebna. Cena parkiranja se je ta dan povečala na 25 na avtodom. Presenečena da bomo tu ostali še en dan, nam je izjemoma zaračunala le 20 . Še predno si se zavedel ti je računala v evrih, vrnila pa je leke. Nama je uspelo plačati v lekih. Prejšnji dan nam je bilo dovoljeno ležati na ležalnikih na plaži, danes pa je mož za njihovo uporabo zahteval 5 na ležalnik. Elektriko smo imeli napeljano kar po domače od spodnjega bifeja, ki je bil prav tako njun. Vseskozi je letala sem in tja, opazovala in pazila na vsako malenkost. Ni pa imela pripomb, ko smo zunaj postavili mizo, stole in ležalnike. Prav zanimivo je bilo parkiranje na tem camping prostoru.

Z vrha smo imeli zelo lep pogled na morje, bližnji hotel in obalo.

Medtem, ko sta prijatelja izkoristila dopoldan za kopanje, sva se midva odpravila na ogled turističnega dela Ksamila s hoteli, restavracijami, urejenimi plažami in stojnicami s spominki. Tja sva se odpravila po sprehajalni poti ob obali.

Pogled na parkirane AD.

Sodček želva

Sprehajalna pot ob obali.

Plaža z mnogimi dežniki, ležalniki.

Restavracija

Trije otočki

Granatno jabolko

V Albaniji sem med vožnjo, ogledom ali sprehodom opazila veliko dreves, ki so se šibila pod težo granatnih jabolk.

Po ogledu tega dela Ksamila, sva odšla na ogled mesta. Bilo je zelo, zelo vroče. Ker v mestu ni bilo kaj dosti videti, sva se odpravila nazaj. Po poznem kosilu in posedanju pred AD sva odšla na plažo, kjer sva z užitkom zaplavala.

Ob 18. uri smo se s prijateljema še enkrat odpravili v mesto. V tem večernem času je vse delovalo čisto drugače, bolj romantično, mistično, živahno.