sobota, 16. september 2023

Potep po Albaniji / Prelaz Llogara

7. DAN /  Četrtek, 14. september 2023

Kamp Vlora - Orikum - Prelaz Llogara - Dhermi - Vuno - Himare

Ob odhodu iz kampa smo se najprej zapeljali v Orikum, kjer smo kupili kruh.

Na poti.

 Prelaz Llogara

Z vožnjo smo nadaljevali  v Nacionalni park Llogara do gorskega prelaza Llogara, ki se dviga do nadmorske višine 1.028 m in je razvodnica med Jadranskim morjem na severu in Jonskim morjem na jugu. Na prelazu smo naredili postanek, potem pa smo se spuščali po panoramski cesti s pogledom na veličastne gore in čudovito obalo. Med vožnjo sva zelo uživala, saj so bili razgledi res impresivni. 

Pogled nazaj na prelaz.

Spomenik

Obcestna prodaja medu in zelišč.

Bunker in Jonsko morje.

Spominsko obeležje umrlemu.


S prelaza smo se namenili v Dhermi. Vsi avtomobili in avtobus so za Dhermi izbrali cesto, ki je peljala naravnost, mi pa smo zavili desno. Ob prihodu v Dhermi z naše strani nismo mogli nikamor in tako smo se obrnili nazaj. Smo pa videli kar nekaj bunkerjev. Nadaljevali smo v Himare in se nekje na poti srečali z avtobusom, ki je z druge strani peljal v Dhermi.

Bunkerji

Zanimivo naselje Vuno v občini Himare.

Kanjon rdečih skal v bližini Dhermija

Z vožnjo smo nadaljevali  v kamp Moskato, ki se nahaja blizu Himare. Izbrali smo parceli, se namestili in odšli na plažo Livadhi. Prvič letos smo zaplavali v čistem Jonskem morju čudovite modre barve.

Kamp Moskato (40.11032, 19.72330)

 

Ko se je začelo večeriti, smo se odpravili na kratek sprehod ob obali.  


Po vrnitvi pa smo kot vedno posedeli pred avtodomom. 

8. DAN / Petek, 15. september 2023

Kamp Moskato

Ko sem se zjutraj zbudila, moje počutje ni bilo najboljše. Bolelo me je grlo in glava. Že prej smo se odločili, da bomo tu ostali še en dan in ga izkoristili za plavanje in poležavanje na plaži. Jaz sem večino dneva predremala, saj sem imela 37,7 ˚C vročine.  


Ni komentarjev:

Objavite komentar