ponedeljek, 9. januar 2012

Alfijeva skrivalnica

Alefa so njegovi lastniki že na začetku preimenovali v Alfija. Tako smo ga potem klicali tudi mi. Po gmailu nam je z njihovo pomočjo zaupal delček dogajanja iz svojega novega doma.

Napisal nam je tole:
Po dooooooolgem trekingu v naravi sem se doma kot vedno najprej pošteno najedel, nato pa sem se šel igrat. Ker me nekam dolgo ni bilo izza ovinka, me je šla "gospodarica"(jaz ji rečem mami) iskat, ker je sumila, da zganjam kakšno lumparijo. Našla me je v moji potovalni torbi, kjer sem spal kot kosmati angelček. Svojo potovalno torbo imam zelo rad, čeprav je roza barve. V njej se vozim v avtu, v njej me "gospodar"(hja, no, oči) nosi, ko na pohodu omagam. Seveda me prej zavijejo v najtoplejšo deko, da se ne bi prehladil. Ko sem doma, je potovalka z deko tudi doma, odložena na tla v Aljaževi sobi. Večkrat kar tako zlezem vanjo in se igram.

Lep pozdrav od nagajivega Alfa.


Ni komentarjev:

Objavite komentar