sobota, 21. januar 2012

Alfijevo pismo

Dragi moji!

Tako nam je "napisal" Alfi.
Po športnem vikendu, slikan sem na Sv. Lovrencu z mojo novo "mamo", me je naslednji dan čakalo drugo obvezno cepljenje.


Sem Alfi korenjak 
Pri veterinarju tudi zacvilil nisem, ker sem res pogumen kuža. Zraven so mi poslušali še srčka in ta lepo bije in me pretipali, če se lepo razvijam. Vse je v najlepšem redu. S ponosom javljam, da tehtam natanko štiri zelo kvalitetne kilograme! Zelo lep kuža sem, moj kožušček je zimsko topel in na repku mi je pognal čopek, kot jih imajo risi na ušesih! Zobe imam tudi zelo močne in v naravi zelo rad zgrizem kakšno vejo, storže, želode….

Sem preizkuševalec kakovosti
Doma, ko je šefe spal, sem zgrizel omaro v dnevni sobi. Kasneje smo družno ugotovili, da je malezijsko pohištvo zelo slabe kvalitete in ga ne bomo več kupili! Videli smo globoko v notranjost in analiza je pokazala, da jedro ni niti iz furnirja, ampak nekakšnega kartona. Sramota! Najraje bi se pritožili Zavodu za varstvo potrošnikov! Če ne bi bilo mene, bi živeli v nevednosti….. Kaznoval sem tudi Aljaževo malomarnost, ker si prestavlja računalnik iz kuhinje v svojo sobo že en teden in je v sobi razvlekel polno kablov, dela pa ni dokončal. Lotil sem se tistega kabla za TV in bil je prav okusen! Sedaj Aljaž ne bo gledal TV-ja v sobi, dokler ne zamenjajo kabla. Sami so krivi…….., jaz sem le radoveden kuža!

Sem zdravilec Alfi v varstvu
Trenutno sem v dopoldanskem varstvu pri drugem atu in mami, ker sem še premajhen, da bi bil sam doma. Tam sem zelo rad, ker mi mama kuha po željah, z atom pa po igri skupaj počivava na kavču in na skrivaj grizljava priboljške! Pozdravil sem atove težave z lumbagom, ki jih je imel od jeseni. Komaj se je sklonil,  sedaj pa ima zelo razgiban križ in prav nobenih bolečin! Ljudje so res čudni, en majhen, nagajiv kuža v vsako družino, pa bodo vsi zdravi brez zdravnikov! Odkar me znata peljati na sprehod, je pa sploh veselo! Skupaj gremo v trgovino, in na bližnji hrib za šolo, kjer se lahko nanorim.

Moje lulanje in kakanje
Zelo lepo napredujem pri osebni higieni. Ker imam že skoraj tri mesece, ne lulam več vsakih petnajst minut in kjer me prime. Kakam pa sploh zunaj. Zdaj so me že pogruntali. Prvič kakam ob petih zjutraj- zunaj seveda, nato okrog sedmih. Po tem je običajno mir s tem do popoldneva.  Prebavo imam res odlično, zdravo in čvrsto! Lulam pa nekako na eno uro in pol do dve uri. Ja, kar dobro so me že pogruntali!

To bi bilo za danes vse, toliko da veste, da sem zdrav, vesel in cepljen!

Alfi

Ni komentarjev:

Objavite komentar