četrtek, 4. oktober 2012

Tek in hoja za upanje Ljubljana

Sobota, 29.september 2012

UJEMI PRAVI TRENUTEK-TO JE SREČA
Europa Donna

Europa Donna je v soboto že devetič pripravila druženje Tek in hoja za upanje, ki predstavlja uvodni dogodek rožnatega oktobra, svetovnega meseca boja proti raku dojk. Tudi mi smo se udeležili teka in s tem izkazali svojo podporo dejavnostim Europe Donne.
Dobili smo se v Tivoliju. Bili smo malce zgodnji in v miru, brez gužve smo se lahko sprehodili med postavljenimi stojnicami.

Ogledali smo si začetni trening akrobatske skupine Dunking Devils.
 











Se slikala z kengurujčkom,  kateremu sem bila zelo všeč.
Sprehodili smo se do rožnatih balonov in reševalca, ki je z defibrilatorjem prikazal oživljanje pri zastoju srca.

Pogledali sva k čarovniku in dobili belega kužka. Mene je bolj kot kuža zanimalo dogajanje v okolici.
Gledala sem za dekleti, ki so na glavi nosila čarovnikove umetnije iz belih in rdečih balončkov.
Bil je čas, da se prijavimo. Ob prijavi smo dobili majico in roza pentljo.






Prvič so se teka udeležili tudi otroci in s tem opozorili, da se skrb za zdrav način življenja začne že pri najmlajših.

 
Akrobatska skupina Dunking Devils nas je zabavala z akrobatskimi vragolijami in sicer s kombinacijo košarke in akrobatike.
 Od nekod je priletel tudi Superman in pokazal svojo nadnaravno moč in bliskovito hitrost.
 
Atletinja Brigita Bukovec je poskrbela, da smo se pred tekom dobro ogreli.

Na mesto starta nas je popeljala predsednica Europe Donne Mojca Senčar in župan Mestne občine Ljubljana Zoran Janković.

Tekli in hodili smo lahko na dva, štiri ali osem kilometrov. Bilo je lepo, polno pozitivne energije in prijeten občutek, da si s svojo udeležbo tudi ti naredil nekaj dobrega.  
Kljub temu, da jaz nisem tekla sem bila zelo zdelana. Morala sem glasno navijati in vzpodbujati prav vse udeležence.

Ni komentarjev:

Objavite komentar