ponedeljek, 1. oktober 2012

Apolon Aldo-Ado

Po dolgem času se je na nas spomnil tudi Apolon. Njegov dan je poln različnih poletnih aktivnosti. Vedno se mu kaj dogaja.
Kot vidite sem zrasel v pravega lepotca. Prav vsak, ki me sreča me želi pobožati. Pove mi, kako zelo lep sem. Apolon, tudi mi se z njimi strinjamo. Tudi nam si zelo, zelo, zelo, zelo .........všeč.

Poleti, ko je bilo zelo vroče sem hodil k jezeru. Tam sem se tako namakal in opazoval labode.
Kadar sem potreboval malo manj vode in prijetno družbo sem se odpravil na kopanje k sestrični Evi. Tako sva se skupaj hladila v okroglem, roza bazenu.
Imam pa tudi svoj mali modri nosorogov bazenček.
Redno hodim vsak dan 2 x na sprehod. Sem pa tudi aktivni nogometaš.
Kadar mi je dolgčas grem na vrt in pregledam, če so moje punce kaj dobrega pridelale.  Uuu, korenček se vedno najde. Imam ga zelo rad. Izkopljem si ga kar sam in ga takole počasi in z užitkom  pojem.
Znam biti pa tudi dober čuvaj. 
Tako vidite meni v glavnem bežijo poletni dnevi. Sedaj pa prihaja jesenski čas in začel bom nabirati kostanj. O tem pa kdaj drugič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar