nedelja, 19. februar 2012

Most na Soči

Danes sem bila na kratkem izletu v Mostu na Soči, ki leži na sotočju reke Idrijce in Soče. Tam imajo čudovito umetno jezero, smaragdne barve, ki je priljubljena točka za domačine, turiste in ribiče. 


Prav vse me je zanimalo in prav vse sem morala prevohati. Skakala in norela sem po mehkem listju. Iskala sem palice. Hotela sem, da mi kdo vrže palico, vendar kandidatov za to ni bilo. Potem sem iskala krtine. Zakopala sem se vanje in zemlja je letela na vse strani. Takoj so mi prepovedali to delati. Morala sem se lepo obnašati in ubogati. Pravi dolgčas.


Opazovala sem  divje race, ki so se zadrževale bolj stran od kopnega, saj je bil del jezera zaledenel. Tako me je mikalo, da bi jih lahko videla bolj od blizu in nanje malo zalajala. Motilo me je, ker so se med sabo  glasno "pogovarjale" in se jezile. Bila sem v pozi pripravljenosti na karkoli.


Ob tej urejeni, razgledni, nezahtevni sprehajalni poti se nahajajo energijske točke. Na eno, imenovano Žarek sem se tudi sama postavila. Ne vem na katere čakre ta točka blagodejno vpliva, ker mi tega ni nihče prebral. 

Med potjo sem zagledala tale moder čoln in se nanj malo vsedla. Mislila sem, da bom kaj več videla. V ozadju se vidi vas Modrej.

Videla sem prve letošnje zvončke in mačice.
 
Ob jezeru se nahajajo tudi razne zanimive skulpture.

Na koncu sem iz radovednosti, seveda s pomočjo, zlezla še na manjšo skakalnico. Ko sem tako sedela, sem sklenila, da čeprav imam zelo rada vodo, s te skakalnice že ne bom skočila. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar