torek, 21. februar 2012

Moje spalne navade

Spanje na kavču in fotelju
Imam mnogo različnih načinov spanja in "postelj". Pozimi, ko pridem s sprehoda in me malo zebe, se zelo rada zleknem na toplo, mehko odejo. Zadnje tačke iztegnem nazaj toliko, kolikor jih le lahko. Ko mi "zakuha" se pomaknen na naslonjalo kavča in spim naprej. V globokem spanju glasno smrčim.
Vsako jutro, ko moji odidejo od doma, se razkomotim na fotelju in prav tam me dobijo, ko pridejo domov.
Kadar je na kavču vzglavnik, po naše pavštar in ni nikogar od mojih v bližini, prav hitro to izkoristim in se na njem zvijem v klobčič. Z enim očesom nekaj časa opazujem od kje se bo kdo pojavil in me napodil stran. Ko ni nikogar, lepo zaspim.


Vedno kadar tako zaspim, se mi moji smejijo.

Spanje na sončku
Rada imam sonček, saj me pozimi tako lepo pogreje. Moje doma gledam v eno mero in jim težim toliko časa, dokler se ne zavejo, da bi rada imela posteljo na soncu. Tam je meni in mojemu  trebuščku zelo prijetno in toplo. Pa še kakšno porcijo vitamina D tako dobim.
Vedno, ko se vrnem domov s sprehoda, sem še zelo razigrana. Takrat se moram še malo poigrati s slončkom Benjaminčkom. Vlačim ga sem in tja. Z njim skačem po kavču, nanj grčim in ga grizem za ušesa. Ko mi je dovolj, poiščem prostor, kjer v stanovanje skozi okno še sije zimski sonček. Tam spustim slončka na tla in oba za nekaj časa lepo zaspiva.


Spanje na postelji
Včasih grem v Cenetovo sobo in tako ležim na njegovi postelji. Ko on študira za pisalno mizo, ga jaz s postelje opazujem. Biti moram pri miru in ga ne smem motiti.

Totalno sem umirjena in pripravljena na spanje.


Včasih zaspim zleknjena na boku in z glavo na vzglavniku.                              Včasih pa se zvijem v klobčič.
 























Spanje na terasi
Pod bodečim asparagusom

Ni komentarjev:

Objavite komentar