sobota, 25. februar 2012

Brdo pri Kranju

V soboto je bil lep, topel, sončen dan. Sklenili smo, da ga ne bomo preživeli doma. Odpravili smo se proti Gorenjski in se ustavili na Brdu pri Kranju.
Odločili smo se, da prehodimo pot okoli posestva Brdo, ki je dolga 9,7 kilometra in poteka ob ograji protokolarnega posestva Brdo. Pot je priljubljena med pohodniki, kolesarji in tekači.
Na začetku poti
Večji del poti poteka skozi gozd po utrjeni makadamski podlagi. V tem času je bila pot blatna, po senčni strani na nekaterih mestih še ledena ali zasnežena.

Skozi mrežo sem videla srnjaka, ki je nepremično stal in nas opazoval. Na drevesih ob poti so se skrivale ptičke in nas razveseljevale s svojim žvrgolenjem. V zraku so v letu kričale vrane.

Iščem krtka
Po celi poti sem vohala nešteto različnih vonjav. Najbolj mi je bil všeč vonj po gnoju. Že sem imela levo ramo pripravljeno, da se najprej z njo podrsam po meni dišečem gnoju in potem še z ostalim hrbtnim delom telesa,  ko sta moja dva oba zakričala name, da tega ne smem. No, slikovnih dokazov nimamo, ker se je vse to zelo hitro dogajalo.



V zraku vidim vrane

Tako sem bila umazana po celem trebuščku.


V zraku avion

Na zahodni strani ob hotelu Kokra je del poti asfaltiran. Tukaj pa poteka ob cesti Predoslje-Kokrica po pločniku s kolesarsko stezo, kjer se nahaja tudi  glavni vhod na posestvo. Tam pa je zame itak prepovedano. 

Na koncu poti v bližini, kjer smo imeli parkiran avto, sem si ogledala še tale brdski mlin Brdo. Malo sem razmišljala, da bi si trebušček oprala v tem potočku. Voda je bila premrzla in tega rajši nisem naredila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar