torek, 24. julij 2012

Dopust Njivice

12.7.2012 četrtek
Takoj po zajtrku sem hotela na plažo.
Odgovor je bil ne in jaz sem se nekaj časa tako kujala, da sem se obrnila stran in nisem hotela prav nobenega pogledati.
Namesto kopanja smo se kasneje sprehodili po delu kampa, kjer imajo postavljene prikolice pavšalisti. Z napisom na tej prikolici "skoraj poročena" bi se nekateri v naši družini "skoraj" strinjali.
 Marsikateri pavšalist si najde tudi takšno razvedrilo, ki mu polepša okolico.
Kratkočasno in zanimivo je nabiranje in iskanje raznovrstnih kamenčkov in školjk, s katerimi se lahko naredi takšna zavesa.
No tega posedanja imam že čisto dovolj. Tisti v morju mi delajo že prave skomine po plavanju.
 

S svojim prosečim pogledom so se me usmilili in sem lahko šla plavat. Sem tista čisto majčkena pika v morju na sredini dreves in čolna. Na drugi sliki pa sem v naročju.
V kampu Njivice so na tem delu uredili novo plažo. Ima veliko sence in prostora za sončenje. Prej je bilo tukaj vse zasedeno s prikolicami, ki so jih leta in leta imeli postavljene pavšalisti.
 Pogled z nasprotne strani na Njivice.
Tudi tako se da uživati na dopustu. Všeč mi je spanje in smrčanje v dvoje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar