nedelja, 29. julij 2012

Dopust Njivice

19.7.2012 četrtek
Dobilo smo nove sosede.
Med njimi je bila tudi mama muca s tremi mladiči in labradorec.


Mladički so bili zaprti v kletki, mama muca pa privezana na vrvici. Skrivala se mi je za drevesom. Čakala sem toliko časa dokler se mi ni prikazala.
Bila sem dokaj mirna čeprav je muca pihala in mi kazala ostre zobke.
Ko sem spala v AD, je muca prišla na našo parcelo.
Šopirila se je na zidu in se razkazovala.
Prišla je tudi pod ležalnik in šele takrat so sosedje opazili, da je muca pri nas.
Zaradi moje dobre narave, ker sem muco pustila pri miru sem dobila od sosede priboljšek.  Na srečo so bili naši sosedje samo dva dni. V tem času sem imela veliko dela z opazovanjem in tudi ne vem kako bi bilo, če bi muca zopet prišla na našo parcelo. Ko so odšli, sem si kar malo oddahnila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar