četrtek, 26. julij 2012

Dopust Njivice

16.7.2012 ponedeljek
Vsak dan sem komaj čakala, da sem lahko šla plavat. Vedno sem vlekla proti morju.
Imela sem celo določeno smer plavanja in sicer do ene rdeče boje in nazaj. To sem ponovila najmanj trikrat in še mi ni bilo dovolj.

Ko je bil čas za ven, sem vključila turbo repni pogon in nihče me ni mogel prijeti. Vsi na obali so se nam smejali, ko so videli kako bežim. Ena gospa je celo rekla, da sem bila v prejšnjem življenju zagotovo delfin.



V tem kampu je bilo za nas letos lepo poskrbljeno. Nihče se ni jezil, če smo bili na plaži in plavali. Seveda, saj smo bili sami socializirani psi in smo se med sabo lepo pozdravljali. Nismo se otresali in hodili po brisačah. Tudi tuširali smo se lahko v dveh tuših. Voda je bila zmeraj topla.

Ni komentarjev:

Objavite komentar