sobota, 12. maj 2012

V Žalcu in na obisku

Iz arboretuma smo se zvečer odpravili naprej proti Štajerski.
V Žalcu smo prespali na brezplačnem PZA.
Nasproti parkirišča v hotelu Žalec se dobi ključ, da se lahko priključiš na elektriko.
Zjutraj čakam, da gremo po Savinovi sprehajalni poti, ki  obuja čas, v katerem je skladatelj živel. V to pot spada  Savinova rojstna hiša, Hausenbichlerjeva hiša, Piklova hiša, kovačija Zotel, cerkev sv. Nikolaja z obrambnim stolpom, Bergmannova vila, nekdanja pivovarna, železniška postaja, šola, Savinjska posojilnica, Roblekova vila, Lorberjeva hiša in Kukčeva hiša.
Vrtec
Glasbena šola Rista Savina
Tako preprosto porisana vrtec in glasbena šola sta mi bila zelo všeč.
Cerkev sv. Nikolaja in taborski obrambni stolp s stožčasto streho.
Zeliščni park z zdravilnimi in aromatičnimi rastlinami
Potomka najstarejše trte na svetu
Železniška postaja
Savinova hiša
Tu se je rodil slovenski skladatelj in generalmajor Friderik Širca-Risto Savin (1859-1948). Njegova vojaška kariera je trajala več kot 38 let. Kot skladatelj z umetniškim imenom Risto Savin je skladal od leta 1891. V njegovem opusu so samospevi, odrska dela, komorne, zborovske, klavirske in orkestralne skladbe.
Kukčeva hiša
Ob 12 uri smo končali s pohajkovanjem po Žalcu in se odpeljali proti Celju na obljubljeni obisk. Kosilo nas je že čakalo. Parkirali smo pred stolpnico in se odpravili v deveto nadstropje.
 

Eni so se odpeljali z dvigalom, drugi smo šli pa kar peš. Na hodniku v drugem nadstropju sem se ustavila in tuhtala koliko stopnic moram še prehoditi.
Z Neli sva po kosilu počivali. 
 

Ker se je vreme začelo spreminjati in se je v daljavi slišalo grmenje, smo se kmalu odpravili na sprehod. Mene je na vrvici  peljala Neli. Neli ima zelo rada prav vse živali in rastline. Doma ima poln balkon rožic in zelišč. Tudi pri babici mi je pokazala, da sta zasejali zelišča, ki pa še niso pokukala na dan.
 

Sprehodili smo se ob Savinji.
Na bregu so se zbirali golobi.
Zavili smo v Špetir pub, kjer je otroško igrišče z igrali.  
Neli in Cindi sta iskali krtine in se lovili naokrog. Obe sta uživali.
Kmalu smo se odpravili nazaj, ker je nebo postajalo sive barve in v daljavi se je slišalo grmenje.
 

Na poti so postavljeni taki pasji koši z napisom, s katerim se čisto strinjam. Z neba je priletelo že malo dežnih kapljic, a na srečo smo bili že v bližini bloka. Poslovimo se kar na dvorišču, ker se bliža nevihta. Ja, z Neli se mi je bilo lepo sprehajati. Upam, da bomo kmalu obisk ponovili.
Za spanje sem si izbrala prostor pod sovoznikovim sedežem. Velik je ravno toliko, da zlezem vanj.
Na Trojanah smo naredili postanek, da smo kupili krofe.

Jaz sem počakala v AD.

Potem sem zopet zlezla pod sedež in tako spala do doma.

Ni komentarjev:

Objavite komentar