petek, 11. maj 2012

Arboretum Volčji Potok

Že nekaj časa smo se odpravljali na obisk k sorodnikom v Celje in se odločili, da je ta vikend  pravi za to.


V petek pred odhodom sem se postavila na sredino dvorišča, da me ne bi slučajno pozabili doma.

Arboretum Volčji Potok

Med vožnjo smo se odločili, da se bomo na poti ustavili in si ogledali Arboretum Volčji Potok.  Na žalost smo zamudili cvetoče tulipane in narcise, vendar smo se kljub temu imeli lepo in se zabavali.



Občudovali in vonjali smo lahko le še sleče in rododendrone v različnih barvah.

Rabarbara
 

 

Postavila sem se pred mali vlakec in gledala velikanske žuželke. V notranjosti tega morskega psa mi ni bilo prav nič prijetno. Samo poglejte, kako velike zobe ima!

Razstava velikih žuželk


Bogomolka
Osa


Govnač
Najbolj znana vrsta med govnači je skarabej, ki so ga stari Egipčani imeli za sveto žival, povezano z božanstvom sonca.
Pajek
Strigalica
Po nekaterih starejših verovanjih naj bi strigalica v dom s svojimi kleščami prinašale srečo.

Bolha



V jezeru vse nekaj migeta in se premika. Gledam levo in desno, da bom videla čim več in čim manj zamudila.

Ko sem se postavila k ograji, so ribe takoj priplavale do mene.


Navajene so na ljudi, ki jih hranijo s kruhom. Zberejo se na kupu, skačejo ena čez drugo in se pulijo za hrano.
Koi krapi
Koi pomeni v japonščini krap, lahko pa pomeni tudi drag ali ljubljen. Njegova vrednost je v izjemnih barvah, različnih inačicah, hkrati pa je zelo odporen na slabe vplive okolja in je dolgo živeči družinski član. Zelo lepi in redki primerki dosegajo visoko ceno. Ribniki s koi krapi so menda prava terapija proti stresu.
Čebelnjak
 


Temu čebelnjaku se nisem smela približati, ker je bilo preveč čebel. Gledala sem ga lahko le od daleč.

Panja s čebelami
Opazovalni panj


Zelo všeč nam je bilo to drevo, katerega korenine so videti kot kamenje.

Tam nekje se je skrila veverica. Videla sem jo, ko je tekla po trati in po deblu splezala na drevo. Naredila sem celo paniko z lajanjem. Če ne bi bila privezana bi prav gotovo stekla za njo in jo čakala pod drevesom. 

Z zvonom sva pozvonili za srečo in si nekaj zaželeli.

 

Na najbolj oddaljenem predelu Arboretuma, kjer ni bilo obiskovalcev sem dirkala gor in dol za palico. Žejo sem si potem pogasila pri pasjem pitniku.
Psi na vrvico
Na prestolu

Ujem

Mati in otrok

Razstava orhidej





Razstava kaktusov



Živi kamenčki so rastline prilagojene okolju na tak način, da so po obliki, barvi in velikosti podobne drugim kamnom in pesku v njihovi okolici.



Ptičje valilnice
Slamnata račka

V desnem kotu "delavec", ki pridno in vztrajno sam kosi travo.

Razstava izumrlih morskih velikanov

Megalodon-velikozobi morski pes







Stonoga
"Leseni" ptiči

Hobotnica


Zadnji posnetek, ker je ura že toliko, da bodo zaprli Arboretum  Treba se je odpraviti naprej in si poiskati prostor, kjer bomo prespali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar