petek, 4. maj 2012

5. Krpanov pohod Pivka

Udeležili smo se 5. Krpanovega pohoda.


Štartali smo iz Parka vojaške zgodovine Pivka ob 8. uri in 30 minut.

Hitro slikaj, da se tank ne spelje! Itak pa sem v pripravljenosti.

Podmornica


Pot Krpanovega pohoda nas je peljala mimo nekdanjega vojaškega paviljona.  



Različni smerokazi

Sprehod skozi podzemno utrdbo na Primožu.


Izhod iz italijanske podzemne utrdbe na Primožu.

Nam zanimivo cvetje med travniki.

Tu smo se ustavili za kratek počitek.

Lačna sem. Ali je zame kaj salame v tem nahrbtniku ?

Gledam v oblake in pazim na nahrbtnik.

Največja znamenitost Šilentabora je cerkev sv. Martina z bogatimi freskami iz 15.stoletja.


Hoja po tej makadamski poti se je kar malo vlekla in tudi jaz sem se vlekla. Na tem delu poti je bilo vroče in tudi nezanimivo.


Pot se spušča proti Zagorju.

 Vas Zagorje

Zastava z Martinom Krpanom

Še zadnji pogled na Zagorje.

Pot skozi krasen, prijeten, dišeč gozd.
Močan vonj po šmarnicah nas je pripeljal čisto do njih.

Pot po odprtem in travnatem pobočju, kjer cvetijo trave in ostalo cvetje. Pogled se kar sam od sebe ustavlja na njih in te ne spustijo naprej dokler si jih ne ogledaš prav od blizu.

Spomladanski svišč katerega zagledaš že od daleč. 

Gorski kosmatinec, ki se še ni do konca prebudil.

Vas Juršče je končni cilj pohoda.

Tam se podpremo z zasluženim golažem in polento, saj smo prehodili 18 km v 4 urah in 15 minutah.

 Na začetek poti se vrnemo z avtobusom. To je bila moja prva vožnja z njim.

Na koncu pa zasluženo spanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar