nedelja, 6. maj 2012

Kamp Sirena

27. do 30. april 2012

Dolgo pričakovani prazniki združeni z dopustom so končno tukaj. Odločili smo se, da se gremo malo pogret na morsko obalo in sicer nekam blizu. Kamp Sirena v bližini Novigrada nam je že od nekdaj všeč.

Recepcija, kjer smo se čekirali. Dodelili so nam parcelo po akcijski ceni, katero smo prej rezervirati.
Parcela je na sončnem delu kampa. V tem času sonce še ni premočno, zato je za senco dovolj le tenda od AD. 
Takoj po prihodu sem dobila obisk. Mali tibetanski španjel Nemec Idefix mi je prišel izreči dobrodošlico. Takoj sva se ujela. Jaz sem pa prav zaradi tega privezana. On je kadarkoli je dobil možnost pritekel k meni in se ves potuhnjen vračal k svojim, ko so ga klicali ali ga prišli iskati. Bil je pa prav zares zelo simpatičen in nevsiljiv.
Po prihodu in igri sem postala lačna.
Ko smo se stacionirali, je sledilo crkljanje s kavo in toplimi sončnimi žarki.
Bili smo v prvi vrsti in razgled smo imeli direktno na odprto morje.
Levo proti delu kampa, kjer so parcele in pavšalisti. Tam senco dajejo mogočni borovci.
V tem delu kampa se psi ne smemo kopati.
In obvezno moramo biti na vrvicah.
Zadaj za nami pa so postavili nove moderno opremljene hišice in tako uredili vasico Sirene Village. Nekatere bodo imele možnost uporabe zunanjih masažnih bazenov.
Takole smo vsak dan uživali.
Iskala in grizla sem palice.
 Prosjačila za plavanje.
Ugotavljala, da je morje še vedno slano.
Se sušila in masirala na toplem kamenju.
Pozirala 
Tako pa smo ugotavljali podobnosti med nama.

Ni komentarjev:

Objavite komentar