nedelja, 26. september 2021

Srečanje na Rogli

2. DAN / Sobota, 25. september 2021

Naše edino leglo mladičev, ki smo ga imeli leta 2011, bo 20. oktobra dopolnilo 10 let. 

Abbado, Binca (Alethea) in Apolon

Rina (Allegra), Airy, Alfi (Alef) in Miko (Arrow)

Z njimi smo se že pred petimi leti srečali na Rogli. Tudi letos smo se zmenili, da se v soboto, 18. septembra dobimo na Rogli. Srečanje nam zaradi napovedanega slabega vremena ni uspelo, pa smo ga prestavili na soboto, 25. septembra. 

Srečanje JRT-jev

Tokrat so se nama na Rogli pridružili Binca, Rina, Alfi in mešanka Lira. Na srečanju ni bilo Abbadota in Airya, saj so to soboto bili drugače zadržani. Apolon in Miko pa se nam nista še nikoli pridružila. 

 

Na žalost pa tokrat ni bilo z nami naše ljubljenke Cindi, ki jo še vedno močno pogrešamo.

Dobili smo se na istem mestu kot pred petimi leti. Nekateri smo prišli prej, drugi so malo zamudili.  


Tudi tokrat smo se sprehodili do razglednega stolpa in nadaljevali do koče na Pesku, kjer smo komaj našli prosto mizo.

Sedenje pri tisti mizi nam ni bilo všeč, saj tamkajšnje mravlje niso bile nič kaj prijazne do "naših" štirinožcev. Takoj ko smo se lahko, smo se preselili k drugi mizi. Dolgo smo klepetali, se smejali in obujali spomine. Odžejali smo se, se posladkali s štruklji in borovničevim štrudljem, potem pa je bil že čas, da smo se počasi odpravili nazaj.

Ob pogledu na naše razigrane "mladiče" in njihove ljubeče lastnike, mi je bilo zelo toplo pri srcu. Hvaležna sem, da so prišli v tako tople in ljubeče domove. Ob misli na našo Cindi mi je postalo težko in v očeh so se mi nehote pojavile solze.


Tudi tokrat je bilo srečanje nepozabno. Uživali smo. Ker sem preveč govorila, sem na fotografiranje kar pozabila. Kljub temu pa mi je nekaj slikic vseeno uspelo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar