petek, 17. avgust 2012

Lisica in srna

14.8.2012 torek
Bila sem zelo presenečene, ko sem zjutraj pogledala skozi kuhinjsko okno. Nisem mogla verjeti, ko sem zagledala košat rep in špičasta ušesa. Bila je lisica.  Tako blizu nas je še nikoli nisem videla. Hitro sem skočila po fotoaparat in jo skozi zaprto okno slikala. Pohitela sem na teraso, da bi jo tam slikala in bi bila fotografija boljša in lepša. Ni mi uspelo, ker je bila skrita za grmovjem. Sta se pa zraven terase pasla srnjak in srna. Njih smo že navajeni, saj se vsak dan pasejo za našo hišo. Ko sta me zagledala, sta zbežala. Ponavadi jih pogled na nas prav nč ne vznemiri.
Vrnila sem se v kuhinjo in še naprej opazovala dogajanje zunaj. Srna se je pojavila z druge strani in zagledala lisico. Previdno se ji je bližala.
Zrli sta si iz oči v oči. Srna je stekla k lisici in začeli sta se loviti okoli zgornjega grma. Lisica spredaj za njo pa srna. Obkrožili sta ga trikrat.
Po tem sta se ločili in lisica je počasi odšla proti gozdu. Srna pa se je naprej v miru pasla. Ponavadi s Cindi skupaj gledava srne skozi okno. Včasih na njih godrnja, drugič je čisto tiho. No lisice pa ji nisem pokazala, ker bi se najbrž ob pogledu nanjo preveč razburjala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar