sreda, 29. avgust 2012

Dopust Mareda

Nedelja, 19. 8.2012
V nedeljo zjutraj sedim na plaži in gledam čez morje na drugo stran. 
Tam, kjer ni dovoljeno kopanje psov so dopustniki, ki na plaži skupaj z animatorko izvajajo zumba fitnes. Naštejem jih kar trinajst.

Utrujena od gledanja se zleknem na toplo kamenje in poskušam zadremati. Ne gre mi, ker sem preveč radovedna in moram imeti vsaj eno očko odprto.
Gremo plavat. Tako nestrpna sem, da skočim v morje kar s te skale.
Mimogrede preplašim jato malih ribic.


Vsak dan sem se po kopanju še stuširala, da sem s sebe sprala slano vodo. Drugič pa sem se samo tako hladila, ker je bilo zelo, zelo vroče in soparno. V Maredi imajo tuš samo za nas. Včasih nas je v vrsti za tuširanje čakalo tudi več. 
Pripravljena sem in kmalu mi po hrbtu priteče voda.Umijem se spodaj, zgoraj, sprednjo levo tačko, desno sprednjo tačko, zadnji tački, repek in samo glave ne.
Tako pa sem izgledala stuširana. Sem lepa, a?
Po tem sem vedno poiskala prostor na soncu, da sem se posušila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar