sobota, 16. junij 2012

Sprehod do kampa Kastanija

Do kampa Kastanija vozi tudi vlakec.
Postaja, kjer se vkrcavajo potniki za prevoz do kampa in Novigrada.
Vlakec nas je na poti prehitel. Tudi jaz bi se rada peljala z njim pa mi vedno rečejo, da je treba hodit, ker le tako lahko opravim svoje potrebe in se majčkeno utrudim.

Poljske rožice, ki so nam s svojo barvo in videzom polepšale pot.
Zaljubljeno kljunčkanje
Narazen, ker smo ju zmotili.
Kamp Kastanija je manjši kamp.
Zraven šotora pod drevesom urejen prostorček z rastlinami, kamnitimi okraski, punčko in lučkami.
Spust do morja mimo cvetočih vrtnic.
300 m dolga, kamnita plaža.
Ta lesene veja me spominja na kačo z dvignjeno glavo.
Lokal na plaži.
Turistično naselje Pineta, kjer so same male, modre simpatične hiške, ki jih lahko najameš za celo sezono.
Vse so lepo urejene.
Polepšane so z različnimi dodatki.
Obešene imajo vetrne zvončke ali mobile različnih oblik in iz različnih materialov. Prav vsi pa v vetru lepo zvenijo.
Sem kot veverica saj lovim in grizem češarke.
Čoln in v ozadju Novigrad.
Tabla, ki nam pove, da je to otroško naselje.
V teh hišicah prebivajo otroci.
Vsaka hišica je porisana z junaki iz raznih zgodbic.
Mala pravljična hišica
Hišica porisana z Disneyevimi junaki
Novigrad v ozadju
Na mivki sem pustila svoje tačje obrise.
Morje jih je takoj prekrilo in izbrisalo.
Tukaj sem se sprehajala.
Počutim se kot volkulja v gorah.
Tudi zavijam približno enako.
Ta kamen ima tudi glavo.
Ta velik kamen mi je všeč.
Pod mano dva majhna zanimiva kamna.
Čistim slane tačke.
Ta kamen pa gre z nami domov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar