nedelja, 10. junij 2012

Kamp Mareda

Kamp Mareda je od Novigrada oddaljen le 4 km.
Tik pod napisom camping Mareda, nam je vratar dvignil rampo.
Kamp zajema hrastov gozd. Naša številka parcele je 88.
Že prvo raziskovanje obale in hoja po tem podrtem, čudno prepletenem drevesu.
Prvi nabrani šopek iz lovorjevih listov.
Super, dežuje in v daljavi grmi in prav nič me ne moti, da jaz ne bi plavala in uživala.
Po plavanju je sledilo obvezno brisanje in sušenje z brisačo, ker se drugače grem valjat po rdeči istrski prsti in potem sem vsa rdeča in "lepa".
Pred nalivom se umaknemo v AD in skozi okno opazujemo dogajanje zunaj.
Soseda Avstrijca imata tudi malega psa, ki gre ven samo lulat in kakat drugače je stacioniran kar v AD. Všeč pa nam je tale njihov mali rdeči avtomobilček.
Prav luštno bi se bilo z njim voziti naokrog, če bi bil naš. Jaz bi sedela na sovoznikovem sedežu in bila zelo važna. Mogoče bi celo vsakega pasjega prijateljčka oblajala.
Betonirana plaža za sončenje, kjer pa mi nismo zaželjeni.
 Mala porisana jadrnica za okras med zelenjem.
Poiskali smo market.
Istrska vas, ki jo tvorijo hišice urejene v istrskem stilu.

Kljub oblačnosti in dežju, smo zvečer doživeli zahajajoče sonce.



Ni komentarjev:

Objavite komentar