četrtek, 19. april 2012

Zopet v Sloveniji

Pred nekaj dnevi se je iz Nemčije v Slovenijo vrnil Jack. 
To je še vedno moj nesojeni fant in sicer zato, ker pač nima rodovnika. Jaz pa ga imam vseeno zelo rada.
Vedno, ko pride mi prinese darilo. Letos sem dobila rjavo rutko z mojim imenom in telefonsko številko, če se slučajno kje izgubim. Hvala Jack!
Na našem prvem skupnem sprehodu smo ob robu poti opazili mravljišče in prve mravlje. Jack je bil takoj v njihovi bližini. Pred njim so se branile tako, da so ga pošpricale s kislino, ki jo brizgajo iz zadka.
Z jezičkom si je potem čistil gobček.
Nova ureditev na naši sprehajalni poti.
Jack se je slikal stoječ na vseh štirih tačkah.
 Srečanje s prvo letošnjo kačico kobranko, ki je človeku nenevarna.
Ob vrnitvi s sprehoda grem še na teraso in na moji razgledni točki opazujem prhauz, rumeno hišo, kjer stanuje Jack.
Mimogrede pa vidim še kaj drugega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar