petek, 6. april 2012

Neutrudni Alfi

Dobili smo mail, kjer so nam Alfijevi tako napisali.
V soboto 31.3.2012 je bil prekrasen, topel dan. Podali smo se na izlet na Kališče pod Storžičem, 1534 m nadmorske višine. Šli smo iz Bašlja po lovski, nemarkirani poti. Ta nam je najljubša, ker je neobljudena in strma kot hudič. Enim je tako kapljalo od las, enemu pa od jezika. Radi imamo neutesnjenost, svobodo in prijetne fizične napore.


Če sem bil utrujen????? Kje pa! Na vrhu sem se celo uro igral in skakal s petletnim fantkom Aljažem, ki sem ga spoznal pred kočo.

Sem na enkratni razgledni točki, kjer se vidi zelo daleč naokrog. Tako zelo uživam, ko občudujem vso to lepoto.

Popoldan, ko sem se doma najedel, sem se pa zvalil na kavč in zadrnjohal do večera, ko me je na pol spečega gospodarica nesla dol na lulanje, nato pa sem spet spal do nedelje.
Lepo spočit sem v nedeljo z veseljem odšel na gozdno turo do Planice, ki se nahaja pri Čepuljah nad Kranjem. Rad imam gibanje in naravo, prav tako pa dobro hrano. Veliko jem, ker tudi veliko porabim. Težek sem kot "cent" večkrat slišim svojo družino, ko me opravlja. Vsakič, ko me stehtajo nejeverno strmijo v številke in izvedejo par ponovitev za kontrolo, hahahahaha !

Ni komentarjev:

Objavite komentar