nedelja, 6. oktober 2013

Moteče kamenja

Torek, 1. oktober 2013

??????????????????????????????? 001

???????????????????????????????Na poti od Divjega jezera do Idrijske Bele je ob straneh vedno polno kamenja. Zelo rada poskrbim zato, da se to moteče kamenje odstrani s ceste. Na začetku sem odstranila tiste kamne, ki sem jih lahko prijela z gobčkom in odnesla stran. Potem sem bila kregana, da se to ne dela in da si bom pokvarila zobe. Tako sem se ga naučila odstranjevati  samo z gobčkom in tačkami.


Naj vam povem, kako se je začela ta moja obsesija z odstranjevanjem kamenja. Ob enem izmed naših sprehodov, so gamsi sprožili kamenje, ki je padlo na cesto tik pred nami. Ustavili smo se, počakali in potem kamenje s ceste odstranili. Od takrat samo da vidim moteče kamenje kjerkoli, sem nanj pripravljena.

Ni komentarjev:

Objavite komentar